4.12.16

Kreative desember - julevotten

To rare mansjetter er ferdige. Men jeg veit jo at resultatet blir bra, bare de blir vaska og brukt.


På reise i Sverige er de blitt ferdige - så langt. Jeg må si jeg er fornøyd med at det er noe så smått som et par votter mellom alt som skjer her på reisa.
Jeg er veldig fornøyd med Røros lamullgarnet som jeg var så heldig å få som en liten påskjønnelse fra en garnbutikk. Det garnet fungerer så fint til disse vottene og jeg gleder meg allerede nå til å bruke dem i kirken på julaften. 

1 kommentar:

  1. Mange tak for mønsteret, det glæder jeg mig til at strikke.
    Glædelig jul fra København 🎄

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...