31.5.15

Stavangerlua er publisert

Da er Stavangerlua2015 publisert som gratismønster på Ravelry. Som jeg nevnte tidligere så kan du bare laste ned mønsteret og strikke etter forgodtbefinnende - hvis du liker den. Men du kan også delta i en konkurranse om den fineste lua. Og det er tre grupper.


Les mer på Strikkehelgen i Stavanger her.

Sosiale medier er for eksempel her på bloggen min, gjerne under dette innlegget. Det er på Twitter, det er på Instagram, det er på facebook, enten i gruppa mi, med pinner, eller Strikkehelg i Stavanger. Bare husk å bruke emneknaggene #strikkehelgstavanger #stavangerlua2015 så det er mulig å finne dem og prise dem. Du kan delta med lue eller luer helt fram til fredagen og åpningen av Strikkehelga.

Lykke til :) 

1 kommentar:

  1. Har tittet på den luen, og ventet på oppskriften. Tusen takk! Den kommer nok på pinnene snart. :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...