12.3.15

Podcastene er oppe og går igjen ...

Vel, kanskje ikke oppe og går, men det er i hvert fall mulig å lytte til dem igjen etter et år der de har ligget og samlet støv uten å være tilgjengelig.

Jeg lagde 9 podcast-episoder 2013 og 2014 med interessante garn-, mønster- og fiberfolk i Norge og Sverige. Det er disse episodene som nå er aktive igjen. Du kan lytte til dem her.

©  Banksy
Det er ikke helt utenkelig at jeg lager flere episoder, jeg må bare ha rammene litt bedre organisert denne gangen; blant annet bedre lydkvalitet og sponsorer.

Inntil videre, kos dere med dem som er der. Det er mye spennende folk der ute. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...