27.4.14

9. podcastepisode: Bittas tålmodighet

Når jeg intervjuer folk til podcasten med pinner så bruker jeg Skype, og Get er internettleverandøren min. Av og til er det fullstendig kaos på Get-kontoret, og det var det mens jeg snakka med Bitta Mikkelborg. Jeg veit ikke hva de holdt på med, jeg, men makan til tålmodighet fra Bitta sin side til å lage denne episoden skal man lete lenge etter.

Bildet er lånt fra Sokkeboka til Bitta Mikkelborg, utgitt
Pax Forlag 2013
Og grunnen til at jeg forteller litt om dette (jeg burde lagt med noen lydfiler av meg som skriker ut, jeg var ikke tålmodig!) er at jeg tror Bittas tålmodighet med ustabil linje avspeiler hennes personlighet også. Med en facebook-gruppe på over 12 000 medlemmer, med bok som blei laga over mindre enn 1 år og jobb ved siden av, da er det behov for å holde hodet kaldt.

Hør opptaket her på nettet eller i iTunes, og les notene her.

Kudos, Bittami, du var et forbilde å prate med.  

2 kommentarer:

  1. Kudos tilbake, for jeg kan faktisk ikke huske at du "skrek" :) Du er veldig god å snakke med :) Interessant erfaring å være med på dette, så tusen takk, Ann :) Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen; dine podcaster er veldig interessante og jeg lærer mye av dem.

    SvarSlett
  2. Dette var SKIKKELIG gøy! Det er faktisk første gang eg har fått til å høre en Podcast! hehe Men i dag fikk eg det til ;) KOSELIG høre Bitta igjen var det også ;) Sånn *klapser i hendene* DA lærte eg noe nytt i dag også ;)

    Ha en strålende dag ;)
    Vibbedille ;)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...