30.10.08

Congratulations

Ja, hva mer kan jeg si? Gratulerer til - Marit! Jeg var like spent som dere (jo, jeg var det!) på hvem jeg skulle trekke ut av kurven.



Tusen takk til alle som har deltatt, tusen takk til alle som har lagt igjen så hyggelige kommentarer, en spesiell takk til 9na som tok affære :D, and thank you to all my English speaking friends that also left me a nice comment :D

Det var verdt det :D)
En noe spesiell musikkvideo som ikke passer helt, men nok til at den fikk være med.

5 kommentarer:

  1. Og jeg som gikk og ventet på pakke i posten... hahaha! Takker for konkurransen, det liver opp i en høsthverdag å fundere på om man vinner garn eller ikke.

    SvarSlett
  2. Du verden, her var det smått med kommentarer ja, i hvert fall i forhold til forrige innlegg...

    SvarSlett
  3. Anonym30.10.08

    Musikkvideoen var fantastisk! En ung Cliff Richards liver opp :-D

    SvarSlett
  4. Anonym31.10.08

    Hei,

    Tusen takk skal du ha. Jeg pleier ikke å vinne noe som helst, men tenkte at siden jeg er flittig leser av den herlige bloggen din så var det bare rett og rimelig at jeg sendte deg en kommentar -uansett bare for å gratulere. Igjen tusen takk, nå gleder jeg meg til pakke i posten.:-)

    SvarSlett
  5. Anonym31.10.08

    grattis marit:)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...